Ako je korisnik izabrao dostavu kao način isporuke, naručeni proizvodi isporučuju se kupcu na adresu navedenu kod potvrđivanja narudžbe. Isporuka je moguća samo na adrese u Republici Hrvatskoj.
Ako je korisnik izabrao osobno preuzimanje u poslovnici kao način isporuke, korisnik se obvezuje naručene proizvode preuzeti u KEDO poslovnici.
Prije dostave djelatnici naše logističke ili dostavne službe će Vas kontaktirati kako bi se najavili i dogovorili pojedinosti. Ako dostavna služba i KEDO zbog netočnosti kontaktnih i adresnih podataka ili iz drugog razloga ne uspiju kontaktirati kupca i isporučiti pošiljku u razumnom roku i iz minimalno tri pokušaja, kupoprodajni ugovor se raskida i KEDO će obustaviti isporuku i izvršiti povrat novca kupcu u točnom iznosu kojeg je uplatio za proizvode i dostavu po toj narudžbi.
Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt. Prilaz ulazu mora biti slobodan, u suprotnom dostava se vrši do najbliže točke na kojoj je istovar moguć. Rokovi dostave na otoke ovise i o rasporedu vožnje trajekata.
Kupac je obavezan oštećenja nastala pri transportu i isporuci prijaviti najkasnije u roku pet dana od dana primitka pošiljke slanjem e-poruke s brojem narudžbe, kratkim opisom i slikom oštećenja na adresu e-pošte kedo@kedo.hr. Nakon toga ćemo u najkraćem mogućem roku utvrditi štetu i dogovoriti zamjenu ili nadoknadu štete.
Zadržavamo pravo višestrukih isporuka po pojedinačnoj narudžbi, ako je to prikladno iz logističkih ili drugih razloga za naručenu robu, o čemu ćemo Vas informirati.